Zaloguj się Rejestracja Lista zakupów

  • Koszyk: (pusty)

Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Nasze marki

Zdrowa Dieta - Szybkie Skuteczne Odchudzanie?

0 Comment
2013-09-14 09:27:13
 

Dla początkujących bardzo ważną rzeczą jest by rozpocząć dietę z konkretnym planem odżywiania. Dobry plan odżywiania jest bardzo ważny, aby rozbudować lub poprawić szczupłą sylwetkę. Zrównoważona dieta lub odżywianie mające na celu poprawić sylwetkę nie wymagają głodowania tak jak niektórzy błędnie sądzą. Jest to bardzo zdrowy plan, który zawiera wszystkie główne grupy żywności, takie jak białka, węglowodany i tłuszcze.

Dieta prowadząca do przyrostu masy mięśniowej zawsze dąży do zwiększenia ilości białka, zawiera również zdrowsze tłuszcze niż jakakolwiek inna dieta. Składa się także z bogatych w energię, źródeł węglowodanu oraz sugeruje różnorodność potraw, które osoba mogłaby, na co dzień łatwo trawić,. Dieta nie zawiera niezdrowych dań oraz przekąsek, ponieważ jej celem jest dobre zdrowie, które pozwala ciężko pracować. Różne posiłki, takie jak choćby te z białej mąki, smażone potrawy, proste cukry i alkohol powinny być wyłączone z diety. Postępując zgodnie ze zdrowym planem diety w celu poprawy figur, bardzo ważne jest, aby unikać niezdrowej żywności. Wskazane jest, aby jeść mniejsze posiłki około 5-6 razy na dzień w odstępach czasu 2 1/2 do 3 godzin, tak by zwiększyć tempo przemiany materii.

Pierwszy posiłek składa się z 6 białek, 1 żółtka i 2 plasterków chudego sera wraz z 85 gramami owsianki. Posiłek ten powinien zawierać 1 jabłko albo banana oraz 1 filiżankę niskotłuszczowego mleka. Drugi posiłek powinien zawierać 1 pszennego obwarzanka, 1 pomidora, 170 gramów tuńczyka w zalewie wodnej i 1 łyżeczkę stołową niskotłuszczowego majonezu. Trzeci posiłek składa się z 2 pieczonych ziemniaków z 2 filiżankami niskotłuszczowej przyprawy do sałatek i 225 gramów piersi drobiowej z grilla.

Czwarty posiłek powinien składać się z 2 tostów pszennych, 115 gramów piersi z indyka, 1 filiżanki niskotłuszczowego mleka i 2 plasterków chudego sera. Piąty posiłek to 225 gramów pieczonego steku, 2 filiżanki sałaty albo warzyw na parze, przyprawionych 2 łyżkami oliwy z oliwek i 1.5 kubka brązowego ryżu. Ostatni, szósty posiłek zawiera 1 kubek chudego tłuszczu, 6 białek, 1 żółtko oraz pół kubka owsianki.


Do diety powinien zostać dodany suplement w postaci multiwitaminy, by zapewnić dostawę wszystkich niezbędnych, odżywczych, mikrosubstancji, co jest konieczne do właściwej odbudowy oraz przyrostu mięśni. Odżywiając się zgodnie z planem diety zostaną dostarczone wszystkie znaczące przy budowie mięśni białka, węglowodany, do produkcji energii i zdrowe tłuszcze, aby dostarczyć kalorii.

 
0 Comment